ثور 10, 1396 10:31 Asia/Kabul
  •  ادامه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری ایران و تبیین راهبردها

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی، راهبردهای خود را برای حل مشکلات جاری کشور ارائه کردند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه‌شب در برنامه «با دوربین» شبکه یک تلویزیون ایران با بیان اینکه افراط و تفریط باعث پیشرفت هیچ کشوری نشده است، گفت مذاکرات هسته‌ای، تعامل با جهان، توقف تحریم‌ها، مهار تورم، به حرکت درآوردن تولید در بنگاه‌های اقتصادی، افزایش قدرت خرید مردم و ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی مردم به اطلاعات و فناوری جهان تاکنون از جمله مسائل مهم اولویت دولتش بوده است.

روحانی سرمایه‌گذاری را نیازمند امنیت و ثبات دانست و افزود: برای افزایش صادرات کالاهای ایرانی باید با جهان تعامل داشت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و سفر رهبران جهان به تهران نشان دهنده احترام کشورهای جهان به ایران است.

«ابراهیم رئیسی سادات» دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران هم روز شنبه با حضور در همایش انتخاباتی در تهران حل مشکل بیکاری جوانان را نیازمند تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: مردم ایران می‌توانند در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی و مشکلات را حل کنند.

رئیسی با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در برابر فشارهای دشمن مقاومت کند و این اقتصاد در ایران برون‌زا و درون‌نگر است.

«اسحاق جهانگیری» از دیگر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نیز شنبه‌شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم تلویزیون ایران، با تاکید بر اینکه رسیدگی به مستضعفان جز آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: نقش رئیس جمهوری، راهبری جامعه بوده و برای چنین دولتی خلاقیت نوآوری و توانمندی اقتصاد و پاکدستی مدیران مهم است.

جهانگیری همچنین برجام را برآیند نرمش قهرمانانه راهبردی ایران خواند و افزود: با برجام اراده ملت بر اراده قدرت‌هایی که می‌خواستند ایران را به بهانه برنامه صلح هسته‌ای به انزوا بکشانند، تحمیل شد.

«مصطفی آقا میرسلیم» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران هم روز شنبه در گفت وگویی رادیویی گفت: در صورتی که موفق به جلب نظر و اعتماد مردم شود با اتکای تجربه، تخصص و کارآمدی افراد مختلف، با آنها در زمینه حل آلاینده‌های شهری مشورت و برای این معضل چاره جویی خواهد کرد.

«مصطفی هاشمی‌طبا» دیگر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران هم شنبه‌شب در برنامه «ایران 96» در سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: ایرانیان مقیم خارج می‌توانند سطح دانش کشور را ارتقا دهند و پلی برای افزایش صادرات، ارتباطات مالی، فنی و تکنولوژی ایران با دیگر کشورها باشند.

هاشمی‌طبا همچنین اولویت خود را حل مشکلات زیست محیطی و اقلیمی دانست و افزود: با حفظ طبیعت ایران مشکلات آتی ایران حل خواهد شد و رونق صنعت توریسم هم بهترین راهکار برای مقابله با بیکاری است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 29 ثور  برگزار می‌شود.

 

کلیدواژه