ثور 10, 1396 15:46 Asia/Kabul
  • سرتیپ پاکپور: ایران حامی وحدت جهان مقابل تفکرات استکباری است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر وحدت ملت‌های جهان مقابل تفکرات استکباری و زیاده خواهی‌های آنان تاکید کرده است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در مراسمی با حضور وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران آمادگی دارد تا روابط و مناسبات دفاعی و نظامی خود را با همه کشورهای دوست و صلح‌طلب در سراسر جهان توسعه داده و تقویت کند.

سرتیپ پاکپورهمچنین گفت: تداوم دفاع از مرزها در دوران دفاع مقدس و برقراری امنیت پایدار در شمال غرب و جنوب ایران با وجود کارشکنی‌ها و تحرکات قدرت‌های بیگانه، از جمله اقدامات مهم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برقراری امنیتِ ایران است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد:  در دهه‌های اخیر استکبار جهانی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر در سطح جهان و به ویژه در منطقه غرب آسیا با تفرقه‌افکنی، نسل‌کشی و تحمیل جنگ‌های نیابتی در تلاش هستند تا قدرت‌های منطقه‌ای به ویژه مسلمانان را تضعیف و از هویت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی حفاظت کنند. 

سردار سرتیپ پاکپور خاطر نشان کرد: مبارزه با تروریست‌ها و سلاح‌های کشتار جمعی دو موضوع مهم در پیش‌روی همه کشورها جهان است که باید با همکاری و شناخت دقیق از به‌وجود آورندگان آنها، راه نجات و برون رفت از شرایط موجود را یافت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام ایران برای همه کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه را صلح‌طلبی، آزادیخواهی و حفظ کرامت انسانی عنوان و تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران از توان بازدارندگی دفاعی مطلوب برای ممانعت از جنگ و نیز قدرت دفاعی لازم برای پاسخ به هر تهدیدی برخوردار است و این قدرت دفاعی می‌تواند در خدمت مظلومان و مسلمانان جهان قرار گیرد. 

کلیدواژه