ثور 12, 1396 12:57 Asia/Kabul
  • دهقان: توان صادرات موشک را داریم/ افزایش تولید 100 برابری تسلیحات

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تصریح کرد، ایران علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، توانایی صادرات موشک به دیگر کشورها را نیز دارد.

به گزارش روز سه شنبه فارس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» با تاکید بر این که امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه موشکی به سطحی از توان و قابلیت رسیده است که هر بردی را با هر میزان از تخریب کنندگی و با هر میزان از دقت می تواند تولید کند، تصریح کرد؛ دستاوردهای دفاعی ایران، عامل باز دارنده تعیین کننده ای در مقابل دشمنان محسوب می شود.

وزیر دفاع ایران همچنین خاطر نشان کرد،  قیمت و کیفیت محصولات نظامی ایران به گونه ای است که به رغم تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت ایران، اقلام تولیدی دفاعی ایران به کشورهای بزرگ جهان صادر می شود.

سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» با اشاره به افزایش 100 برابری تولید تسلیحات ایران در سال های اخیر خاطر نشان کرد، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران امروز قادر است تمامی تجهیزات مورد نیاز نیروهای زمینی ایران را تولید کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، پیشرفت های به دست آمده در ایران را نتیجه تلاش فرزندان مجاهد و فداکار ملت بزرگ ایران دانست.

کلیدواژه