امیرعبداللهیان: اعتصاب غذای فلسطینیان، نماد اتحاد آنان است
(last modified 1396-02-13T03:03:11+00:00 )
ثور 13, 1396 07:33 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: اعتصاب غذای فلسطینیان، نماد اتحاد آنان است

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با محکوم کردن نقض مکرر حقوق بشر در زندان های رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: اعتصاب غذای فلسطینیان در بند اسرائیل، نماد اتحاد و یکپارچگی آنها در برابر صهیونیست ها است.

به گزارش ایرنا، «حسین امیرعبداللهیان» روز سه شنبه، به حکم ظالمانه دیوان عالی رژیم نامشروع صهیونیستی در خصوص تغذیه اجباری اسرای فلسطینی اشاره و تصریح کرد: این اقدام بیانگر نگرانی صهیونیست ها از شعله ور شدن انتفاضه جدید در سرزمین های اشغالی است.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه متزلزل رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی، مقامات این رژیم بیم دارند، که اعتراض های صورت گرفته منجر به محکومیت این رژیم در مجامع بین المللی شود، از این رو تلاش می کنند با توسل به انواع ابزارهای ضد حقوق بشری، اعتصاب غذای فلسطینیان در بند این رژیم را در هم بشکنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و مقاومت خاطرنشان کرد: ایران خواستار حمایت جامعه جهانی، آزادیخواهان جهان و سازمان های بین المللی حقوق بشری از حقوق حقه مردم فلسطین از جمله اعتصاب غذای فلسطینیان و آزادی آنان از زندان است.

اسیران فلسطینی از روز دوشنبه 17 آوریل اعتصاب غذای خود را با شعار «آزادی و کرامت» در اعتراض به سیاست و رفتارهای نژادپرستانه رژیم صهونیستی  آغاز کردند.

اعتصاب غذای اسیران فلسطینی با حمایت بسیاری از مردم کشورهای مختلف جهان مواجه شده است. سازمان های بین المللی از رژیم صهیونیستی خواستند تا به درخواست اسیران فلسطینی پاسخ دهد.

کلیدواژه