خطیب نماز جمعه تهران: انتخابات، مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است
(last modified Fri, 12 May 2017 10:21:54 GMT )
ثور 22, 1396 14:51 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: انتخابات، مظهر اقتدار و عزت ملت ایران است

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی و در پای صندوق‌های رای، مظهر اقتدار، عزت و ایمان مردم به خداوند متعال است.

«حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با بیان اینکه مردم ایران جمعه آینده بر اساس باورهای دینی و اعتقادی خود پای صندوق‌های رای می‌روند، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران، اسلام سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به صحنه آمد و مردم با قدرت و اهتمام به سرنوشت خود و کشور در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران باید به مُّر قانون عمل کنند و با ایجاد تحرک به گفتمان اسلامی در مسیر تقویت مستضعفان جامعه، استقلال و عظمت و امنیت ملی ایران حرکت کنند.

خطیب نماز جمعه تهران، خطاب به دشمنان ایران هم خاطرنشان کرد: ایران همانند دیگر کشورها نیست که با دلارهای کذایی آشوب به وجود آید و به انقلاب اسلامی ایران صدمه وارد شود.  

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به سند جدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که مرزهای 1967 مورد تایید همه جریان‌های مقاومت فلسطین نیست و رژیم صهیونیستی همچنان رژیمی نامشروع است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی اقدامات خصمانه رژیم بحرین ضد «شیخ عیسی قاسم» روحانی ارشد این کشور، ادامه کشتار مردم یمن توسط عربستان سعودی و محدودیت‌های مذهبی به وجود آمده در برخی کشورهای منطقه را هم محکوم کرد.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان و ولادت امام مهدی صاحب الزمان (عج) امام دوازدهمین شیعیان به مسلمانان جهان، ظهور امام زمان (عج) را تحقق وعده الهی برای حکومت مستضعفان جهان بر سراسر زمین، چیرگی اسلام ناب و اصیل بر اسلام دروغین  و تحقق صلح و امنیت جهانی و عدالت‌گستری دانست.

کلیدواژه