رهبر معظم انقلاب: برنده اصلی انتخابات ،نظام و ملت ایران است
(last modified Wed, 17 May 2017 08:37:40 GMT )
ثور 27, 1396 13:07 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: برنده اصلی انتخابات ،نظام و ملت ایران است

رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات روز جمعه در ایران را جشن ملی ،حماسه بزرگ مردمی و جلوه‌ای از اندیشه نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان خواندند.

«حضرت آیت الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از مردم ایران در سخنانی مهم با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، گفتند: روز جمعه هر فردی رأی بیاورد، برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات ایران را به رخ کشیدن اندیشه نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل چشم سیاستمداران جهان دانستند و افزودند: مردم‌سالاری دینی بوسیله نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره)، به بشریت عرضه شد و ملت ایران در روز جمعه، بار دیگر تبلور این اندیشه نو را در معرض دید جهانیان قرار خواهد داد.

ایشان تأکید کردند: انتخابات روز جمعه در ایران مورد توجه مسئولان و دستگاههای مختلف در آمریکا و اروپا و دولت های دنباله رو آمریکا در منطقه و همچنین مقامات رژیم صهیونیستی خواهد بود تا ببینند مردم ایران چگونه و با چه روحیه ای و در چه حجمی وارد میدان انتخابات خواهند شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به ناامنی گسترده موجود در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، گفتند: در چنین محیطی ناامن ، جمهوری اسلامی ایران با لطف و عنایت الهی، با آرامش و امنیت کامل، در تدارک برگزاری انتخابات است.

«حضرت آیت الله خامنه‌ای» ، برگزاری انتخابات آزاد و رقابتی را برای ملتهای منطقه که دولت های آنها تحت حمایت و سیطره آمریکا هستند، یک رؤیا دانستند و تصریح کردند: پیام حضور مردم ایران در صحنه و در پای صندوق‌های رأی، نشان دادن اعتماد و علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی است .

کلیدواژه