ثور 29, 1396 15:10 Asia/Kabul
  •  سفیر ایران در چین ، مشارکت ایرانیان مقیم در انتخابات بی سابقه است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین ، مشارکت ایرانیان مقیم در این کشور را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران بی سابقه دانست .

«علی اصغر خاجی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در گفتگو ایرنا گفت، ایرانیان مقیم این کشور از اولین ساعات آغاز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ، با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای مشارکت گسترده ای را به نمایش گذاشته اند.

«علی اصغر خاجی » با اشاره چهار شعبه اخذ رای در شهرهای مختلف چین افزود، به دلیل پهناور بودن کشور چین امروز ایرانیان زیادی از نقاط مختلف چین خود را به محل سفارت ایران در پکن رساندند تا در این رویداد مهم سیاسی مشارکت فعال داشته باشند.

سفیر ایران در چین با اشاره به استقبال گسترده ایرانیان مقیم چین از لحظات اولیه شروع اخذ رای، این حضور را نمونه ای بارز از حمایت مردم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

امروز جمعه همزمان با آغاز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ایرانیان مقیم قاره اقیانوسیه، شرق آسیا، آسیای مرکزی، خاورمیانه، اروپا و آفریقا روز جمعه برای شرکت در انتخابات، به پای صندوق های رای رفتند.

«سید ابراهیم رئیسی سادات»، «حسن روحانی»، «مصطفی آقامیرسلیم» و «مصطفی هاشمی طباء» چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند که امروز جمعه به رقابت انتخاباتی می پردازند.

 

کلیدواژه