ولایتی : حضور مردم ؛ عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران
(last modified Sun, 21 May 2017 03:50:47 GMT )
ثور 31, 1396 08:20 Asia/Kabul
  • ولایتی : حضور مردم ؛ عامل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، گفت: مهمترین عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله در صحنه دفاع مقدس، سازندگی و سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «علی اکبر ولایتی» رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران روز شنبه در گفتگو با شبکه یک صدا و سیمای ایران، افزود: مشارکت بیش از 70 درصدی واجدان شرایط رای دادن در انتخابات ایران و همچنین مشارکت ایرانیان مقیم بیش از 100 کشور جهان نشان داد که ایران به رکورد خوب جهانی و منطقه ای در زمینه مشارکت مردمی دست یافته است.

«علی اکبر ولایتی» همچنین حضور حماسی مردم ایران را در پای صندوق های رای ، پاسخ قاطع به دشمنان دانست و تصریح کرد: فضای باز سیاسی و استقبال مردم ایران از انتخابات حاکی از آن است که مردم با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی به نظام اسلامی ایران همچنان علاقمند هستند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران همچنین گفت: انسجام ملی در جمهوری اسلامی ایران همچنین نشان داد تروریسمی که در  خاورمیانه با شرارت های صهیونیست ها ، حمایت آمریکا و مرتجعان منطقه شکل گرفته است ، به شکست می کشاند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه (29 ثور) در ایران و بیش از صد کشور جهان با مشارکت 70 درصدی مردم برگزار شد.

بر اساس این انتخابات «حسن روحانی» با بیش از 23 میلیون رای بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

 

 

کلیدواژه