حمایت غذایی ایران از مردم غزه در ماه رمضان
(last modified 1396-03-06T05:46:36+00:00 )
جوزا 06, 1396 10:16 Asia/Kabul
  • حمایت غذایی ایران از مردم غزه در ماه رمضان

سازمان های کمک رسان جمهوری اسلامی ایران ، با توزیع 250 هزار  بسته  غذا ، صدها هزار نفر از نیازمندان را در باریکه غزه در ماه مبارک رمضان اطعام می دهند .

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) "منذرعزام" مسئول اجرایی طرح توزیع غذا برای مردم باریکه غزه گفت : تعداد قابل توجهی از خانواده ها در ماه مبارک رمضان به ویژه خانواده های شهدا ، آوارگان، مجروحین ، خانواده اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی و نیازمندان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

عزام با بیان اینکه این چهارمین سال پیاپی است که ایران اقدام به توزیع غذا برای افطار روزه داران درغزه می کند ، افزود : محاصره غزه  توسط رژیم صهیونیستی روز به روز تنگ تر می شود و به تبع آن فقر و بیکاری نیز گسترش می یابد .

محاصره 11 ساله غزه ، پیامدهای خطرناکی بر اوضاع اقتصادی این منطقه داشته است ؛ به طوری که بسیاری از نهادهای بین المللی به پیامدهای ادامه این محاصره و به تعویق افتادن احیای ساختارهای اقتصادی،  اجتماعی، بهداشتی و زیست محیطی هشدار داده اند.

در سال 2016 ، رژیم صهیونیستی برای تنگ تر کردن محاصره باریکه غزه ، دهها تاجر و بازرگان را بازداشت و بسیاری از کالاها را به لیست کالاهای قاچاق اضافه کرد. 

 

کلیدواژه