چاپ بیش از هزار جلد کتاب درباره امام خمینی (ره)
(last modified 1396-03-11T05:23:13+00:00 )
جوزا 11, 1396 09:53 Asia/Kabul
  • چاپ بیش از هزار جلد کتاب درباره امام خمینی (ره)

رئیس موسسه پژوهشی حکمت گفت: تاکنون بیش از هزار جلد کتاب درباره ابعاد مختلف فکری و زندگی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران چاپ و منتشر شده است.

به گزارش ایرنا، «عبدالحسین خسروپناه» رئیس موسسه پژوهشی حکمت، چهارشنبه شب در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام  خمینی (ره) در مشهد (شمال شرق ایران) افزود: کتاب های منتشر شده درباره رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران از جامعیت برخوردار نیستند به همین دلیل این موسسه اقدام به تولید یک کتاب جامع با عنوان «منظومه فکری حضرت امام خمینی (ره)» کرده است.

«عبدالحسین خسروپناه» دو مبنای اصلی منظومه امام خمینی (ره) را توحید و ولایت دانست و گفت: اعتقاد امام خمینی (ره) به پروردگار، یک اعتقاد واقعی در همه سطوح زندگی اش بود و آن حضرت به جز فیلسوف و فقیه بودن، عارف نیز بود.

رئیس موسسه پژوهشی ایرانی حکمت تصریح کرد: امام خمینی (ره) با پشتوانه مردم انقلابی برپا کرد که همه نظامات اجتماعی جهان را برهم ریخت و این تحول بین المللی شرایط منطقه را به کلی تغییر داد و آن را از تسلط استعمار آمریکا بیرون کشید.

یکشنبه چهاردهم جوزا 1396هجری شمسی، نهم رمضان 1438 هجری قمری و چهارم ژوئن 2017 بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

کلیدواژه