جوزا 13, 1396 15:09 Asia/Kabul
  • برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) از سوی رهبر معظم انقلاب؛ عصر امروز

مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم(جنوب تهران) برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد: بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین پانزده خرداد در حالی برگزار می شود که برکات آن عزیز سفر کرده روز به روز ابعاد گسترده تری می یابد و غم فقدان او را همچنان در قلبمان تازه نگه می دارد.

مجلس خبرگان رهبری در این اطلاعیه  از حضرات آیات عظام، علمای اعلام، فضلا، طلاب عزیز و مردم قدرشناس دعوت کرد در مراسم بزرگداشتی که از سوی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در روز شنبه برگزار می شود ، شرکت کرده و با حضور با شکوه خود ضمن تجلیل از مقام شامخ امام راحل، یاد و خاطره شهداء و امام شهیدان را زنده نگه دارند.

فردا یکشنبه چهاردهم جوزا 1396هجری شمسی، نهم رمضان 1438 هجری قمری و چهارم ژوئن 2017 بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است. 

دوشنبه پانزدهم جوزا (پنجم ژوئن) هم سالروز قیام تاریخی امام خمینی (ره) در سال 1342 شمسی (1963میلادی) ضد حکومت‌ استبدادی‌ رژیم شاه است.

کلیدواژه