جوزا 13, 1396 17:15 Asia/Kabul
  •  بیانیه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)

مجلس خبرگان رهبری روز شنبه در بیانیه ای ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، مردم شریف ایران اسلامی را به حضور باشکوه در آیین بزرگداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه با اشاره به این که  شخصیت وجودی امام خمینی (ره) و انقلاب شگرف ایشان هر روز بیشتر از پیش آشکار می گردد اعلام کرد، امام خمینی (ره) برای احیای اسلام ناب محمدی (ص)، برافراشتن پرچم دینداری و طنین ندای محرومان و مستضعفان قیام کردند.

در این بیانیه با تاکید بر این که امام خمینی (ره) در عرصه بین المللی ندای «وحدت و بیداری اسلامی» را سر دادند و هویت فراموش شده مسلمانان را احیا کردند ، خاطر نشان شده است :  امام خمینی (ره) به مستضعفان جهان آموختند با آموزه های اسلامی می توان کاخ طاغوت ها را درهم شکست.

فردا یکشنبه چهاردهم جوزا 1396هجری شمسی، نهم رمضان 1438 هجری قمری و چهارم ژوئن 2017 ، بیست وهشتمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

آیین بزرگداشت سالرزو رحلت امام خمینی (ره) هر ساله با حضور میلیون ها نفر از عاشقان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران از سراسر ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان در حرم مطهر ایشان برگزار می شود.

 

کلیدواژه