جوزا 16, 1396 10:12 Asia/Kabul
  • معاونت برون مرزی صدا و سیما اقدام تروریستی کابل را محکوم کرد

معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه شب در بیانیه ای اقدام تروریستی اخیر در کابل را که منجر‌ به شهادت ده ها نفر از مردم‌ بی گناه افغانستان از جمله تصویر بردار وظیفه شناس شبکه پرس تی وی شد، محکوم کرد.

«حبیب حسین زاده» تصویر بردار محلی شبکه خبری پرس تی وی ایران در انفجار تروریستی روز چهارشنبه گذشته کابل، پایتخت افغانستان، که گروه تروریستی داعش مسوولیت آن را بر عهده گرفت به شهادت رسید.

معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما در این بیانیه با تسلیت شهادت تصویربردار محلی شبکه پرس تی وی، pressTV تصریح کرد، بار دیگر یکی از اعضای خانواده بزرگ رسانه ملی ایران در راه اعتلای رسالت خطیر رسانه ای جام گوارای شهادت را نوشید.

در این بیانیه با اشاره به این که شهید «حبیب الله حسین زاده» از تبار آنانی بود که می کوشند تا صداهای بی صدا، حقایق و واقعیت های پیرامون پنهان نماند، تاکید شده است، دشمنان روشنایی و بدخواهانی که دست های پلیدشان به خون پاک این شهید و سایر بی گناهان آغشته است بدانند راهی که قلم و بیان در بازگو نمودن حقایق می پیمایند جاودانه تاریخ خواهد ماند.

قرار است مراسم خاکسپاری شهید «حسین زاده» روز سه شنبه در غرب شهر کابل برگزار شود.

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکنون  در مناطق مختلف جهان، شهدای بسیاری را در راه اعتلای رسالت خطیر رسانه ای تقدیم کرده است.

در انفجار تروریستی روز چهارشنبه کابل، دستکم صد نفر کشته و بیش از چهارصد نفر دیگر زخمی شدند.

 

کلیدواژه