جوزا 18, 1396 07:38 Asia/Kabul
  • تاکید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پاسخ قاطع به تروریست ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای در واکنش به حملات تروریستی روز چهارشنبه در تهران تاکید کرد که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و برای حفاظت از جان مردم لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

صبح چهارشنبه بر اثر دو حمله تروریستی داعش در تهران، 12 نفر شهید و 42 نفر مجروح شدند.

به گزارش سپاه نیوز؛ در اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و همانطور که امروز نیز با کمک نیروی انتظامی ایران تمامی این تروریست ها را به هلاکت رساند، به ملت ایران اطمینان می دهد برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

این اطلاعیه می افزاید: افکار عمومی مردم جهان بویژه ملت ایران، این اقدام تروریستی را که یک هفته پس از جلسه مشترک «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با سران یکی از دول مرتجع منطقه که پیوسته حامی تروریستهای تکفیری است، بسیار معنادار و بر عهده گرفتن مسئولیت آن توسط داعش را بیانگر دست داشتن آنها در این اقدام سبوعانه می داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآوری این نکته را نیز حائز اهمیت دانست که در طول درگیری نیروهای امنیتی ایران با تروریست ها، مجلس شورای اسلامی ایران جلسه علنی خود را در نهایت امنیت و آرامش ادامه داده و اقدام جنایتکارانه تروریستها هیچ اختلالی در کار مجلس ایجاد نکرد.

کلیدواژه