جوزا 19, 1396 12:03 Asia/Kabul
  • اطلاعیه وزارت کشور ایران درباره دستگیر شدگان حمله تررویستی تهران

وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، بازداشت شدگان در رابطه با حملات تروریستی اخیر تهران در اختیار وزارت اطلاعات این کشور هستند.

وزارت کشور ایران در اطلاعیه ای درباره عملیات تروریستی روز چهارشنبه (7 ژوئن) در تهران اعلام کرد:  نیروهای امنیتی و انتظامی ایران در محل وقوع این حملات در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی به چند نفر مشکوک شده و مبادرت به دستگیری آنها کردند که این افراد برای تحقیقات بیشتر در اختیار وزارت اطلاعات قرار گرفته اند.

بر اساس این اطلاعیه، هنوز ارتباط افراد بازداشت شده با حملات تروریستی تهران مشخص نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراجع درمانی و قضائی ایران تاکنون 17 تن از اعم از نیروهای حفاظتی، پرسنل اداری و مردم عادی به شهادت رسیده و تعداد 52 نفر نیز مجروح شده‌اند.

وزارت کشور ایران در پایان از همه رسانه ها خواست اخبار خود را صرفا از مراجع معتبر اعلام شده یعنی وزارت اطلاعات و وزارت کشور ایران دریافت نمایند و از انتشار اخبار غیر مسئولانه و بعضا نادرست و گمانه زنی های شبهه افکنانه جدا خودداری کنند.

تهران روز چهارشنبه (7 ژوئن) در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی ایران شاهد دو عملیات تروریستی بود که در نهایت با اقدامات نیروهای امنیتی و هلاکت تروریست‌ها پایان یافت.

کلیدواژه