بروجردی: آمریکا، طراح اصلی توطئه ها ضد ایران است
(last modified Fri, 09 Jun 2017 10:34:59 GMT )
جوزا 19, 1396 15:04 Asia/Kabul
  • بروجردی: آمریکا، طراح اصلی توطئه ها ضد ایران است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، با اشاره به حملات تروریستی اخیر تهران گفت: تردیدی وجود ندارد که طراح اصلی این توطئه ها آمریکای جنایتکار است.

به گزارش ایرنا، «علاء‌الدین بروجردی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: آمریکا از اینکه در مصاف هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و امروز ایران تمام این دانش را در اختیار دارد، عصبانی است.

بروجردی تاکید کرد: دولت و مردم ایران به دلیل اعتقادات خود و فتوای مقام معظم رهبری متعهد هستند که دانش هسته ای در این کشور کاربرد نظامی نداشته باشد.

وی کمک های تهران برای پایان دادن به بحران سوریه و عراق را از مهمترین دلایل توطئه های آمریکا علیه ضربه زدن به ایران عنوان کرد.

علاء‌الدین بروجردی در تشریح عملیات تروریستی تهران نیز گفت: هدف اصلی تروریست ها ورود به صحن مجلس و هدف قرار دادن نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود، اما با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با درهای بسته مواجه شدند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در پایان اظهار داشت: این گونه حملات هیچ تاثیری در اراده  ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ادامه مسیر خود نخواهد گذاشت.

حملات صبح چهارشنبه عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، 17 شهید و 52 زخمی بر جا گذاشت.

کلیدواژه