جوزا 24, 1396 07:40 Asia/Kabul
  •  روحانی: ایران همواره در خط مقدم مبارزه با تروریست ها بوده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با پدیده شوم تروریسم مواجه بوده و علاوه بر تقدیم هزاران شهید، همواره در خط مقدم مبارزه با تروریست ها بوده است.

به گزارش رادیو دری، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حوادث تروریستی هفتم ژوئن در تهران که به شهادت 17 نفر و زخمی شدن 52 نفر منجر شد اظهار کرد: ایران در حالی در خط مقدم مبارزه با تروریست ها بوده است که قدرتها و کشورهایی که در ظاهر خود را حامی حقوق بشر معرفی می کنند، همواره به تروریست ها پناه داده و از آنها حمایت کرده اند.

روحانی با بیان اینکه با تلاش های گسترده نیروهای مقتدر امنیتی و اطلاعاتی ایران بسیاری از اقدامات تروریستی کشف و خنثی شده است افزود: به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع، توسط چند تروریست مزدور، کاری بزدلانه و زمینه ساز آمادگی بیشتر مردم برای نابودی جنایتکاران خواهد بود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه هرگونه تحرک تروریستی با برخورد قاطع و متقابل مواجه خواهد شد، تصریح کرد: با تشدید برخورد ملتهای منطقه، گروه های تروریستی به پایان حیات خود نزدیک می شوند.

کلیدواژه