جوزا 29, 1396 08:09 Asia/Kabul
  •  سیلی محکم «موشکی» ایران به تروریست‌ها در سوریه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ در پی جنایت تروریستی اخیر در تهران که به شهادت 18 نفر و زخمی شدن شماری از مردم مظلوم و روزه دار ملت ایران منجر گردید ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد ،  " ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد."

در اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است؛سپاه با هدف تنبیه تروریستهای تکفیری در سوریه ، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری را در منطقه دیرالزور در شرق سوریه با چند فروند موشک میان برد زمین به زمین هدف قرار داد.

سپاه پاسداران ا نقلاب اسلامی  به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار داد ،در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی ضد ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به سزای اعمالشان خواهد  رساند .

گزارش های دریافتی حکایت از هلاکت شماری زیادی از تروریست های تکفیری و انهدام تجهیزات، سامانه ها و سلاح های آنان دارد. 

بر اساس این گزارش،حمله موشکی به تروریستها درسوریه با موفقیت انجام شده و همه موشکها با دقت به مواضع تروریستها ، اصابت کرده است .

 

 

کلیدواژه