بروجردی: حمله ایران به تکفیری‌ها در سوریه، مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم است
(last modified 1396-03-29T07:13:44+00:00 )
جوزا 29, 1396 11:43 Asia/Kabul
  •  بروجردی: حمله ایران به تکفیری‌ها در سوریه، مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست ها در دیرالزور سوریه نمادی از اقتدار ایران و مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه با هدف تنبیه تروریستهای تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست های تکفیری را در منطقه دیرالزور، شرق این کشور با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد. این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق و طی کردن مسیری 650 کلیومتری، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «علاءالدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز دوشنبه اظهار کرد: این حمله علاوه بر اینکه ضربه مهلکی به مرکز داعش در داخل سوریه وارد کرد، هشداری برای همه حامیان تروریسم در کشورهای منطقه و فرامنطقه تلقی می شود.

بروجردی با بیان اینکه ایران در مبارزه با تروریسم جدی است، تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی کشورها که چند تروریست را مأمور به اعزام به داخل ایران می کنند، باید بدانند با چنین پاسخ هایی نیز رو به رو می شوند و ادامه این روند پاسخ های جدی تری را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه از بعد راهبردی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توان آن را دارد که از هر نقطه ای از داخل خاک ایران، مرکز تروریست ها را صدها کیلومتر دورتر با دقت نقطه زن هدف قرار دهد.

«جواد کریمی قدوسی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران نیز در اینباره گفت: این حمله پیش از اینکه پیامی برای تروریست ها باشد، پیامی برای حامیان تروریست ها در منطقه بود که مظهر آن رژیم آل سعود و آمریکایی ها هستند.

 

کلیدواژه