جوزا 30, 1396 14:23 Asia/Kabul
  • وزیر دفاع ایران: تردیدی در مقابله با تهدیدها نخواهیم داشت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایران در مقابله با هر تهدید کننده‌ای و در هر سطحی، تردید نخواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به حملات تروریستی 17 جوزا در تهران، یکشنبه‌شب مقرّ فرماندهی تروریست‌های تکفیری داعش در دیرالزور، شرق سوریه را با شش فروند موشک میان‌بُرد «زمین به زمین» هدف قرار داد.

سردار سرتیپ «حسین دهقان» وزیر دفاع ایران روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در تهران خاطرنشان کرد: دکترین دفاعی ایران بر پایه بازدارندگی موثر و فعال قرار دارد و در همین چارچوب، برنامه‌های گسترده‌ای را در حوزه صنعت موشکی، موشک‌های زمین به زمین، کروز، بالستیک، سوخت جامع و مایع در دستور کار قرار دارد. 

سردار سرتیپ دهقان با اشاره به حمله موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه گفت: بخش کوچکی که به نمایش گذاشته شد می‌تواند بیانگر توان و قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران باشد.

وزیر دفاع ایران افزود: اقدام نیروهای مسلح ایران ضد تروریست‌ها در سوریه، سیلی کوچکی بر صورت طراحان و مجریان اقدام تروریستی در تهران بود.  

سردار سرتیپ دهقان با بیان این که تحریم‌ها بر توان نظامی ایران تاثیر نخواهد گذاشت، تاکید کرد: ایران هر تهدیدی را به سخت‌ترین روش ممکن پاسخ خواهد داد.

کلیدواژه