جوزا 30, 1396 14:30 Asia/Kabul
  • برگزاری مراسم روز جهانی قدس در 900 شهر ایران اسلامی

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ایران گفت: مراسم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (2 سرطان) در 900 شهر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاستهای نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

«سردار رمضان شریف» رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ایران روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه شعار روز قدس امسال «رمز وحدت و جهاد امت اسلامی: حمایت از مردم مظلوم فلسطین؛ زوال قطعی رژیم صهیونیستی» است، اظهار کرد: چهار هزار خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی روز جهانی قدس را در سراسر ایران اسلامی پوشش خواهند داد.

سردار شریف همچنین با اشاره به این که 70 سال است فلسطین با دسیسه‌های آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها اشغال و از سرزمین‌های اسلامی جدا شده است افزود: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد و سرنوشت حکام عرب مرتجع منطقه نیز چیزی جز سرنوشت «صدام» دیکتاتور معدوم عراق نیست.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ایران، با بیان اینکه موضوع فلسطین در دو مقطع پیش از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی ایران قابل بررسی است تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی باعث حذف یکی از پایه‌های قدرت آمریکا در منطقه غرب آسیا شد و رسیدن ملت ایران به استقلال، آزادی و نظام جمهوری اسلامی اثر سرنوشت‌سازی بر موضوع فلسطین داشت.

سردار شریف تاکید کرد: صهیونیست‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها بحث گسترش قلمرو غیرمشروع خود را فراموش کرده‌اند، بلکه مجبور شده‌اند دور خود را دیوار بکشند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ایران با بیان اینکه سرانجام صهیونیست‌ها چیزی جز فروپاشی نخواهد بود خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس اجازه نداد مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

 

کلیدواژه