بازتاب حملات موشکی ایران علیه مواضع داعش در رسانه های پاکستان
(last modified 1396-03-30T11:50:59+00:00 )
جوزا 30, 1396 16:20 Asia/Kabul
  •  بازتاب حملات موشکی ایران علیه مواضع داعش در رسانه های پاکستان

رسانه های پاکستان حملات موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه را نشان اقتدار و صلابت  ایران در واکنش به حملات تروریستی داعش دانستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، روزنامه «دان» نوشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پس از حمله موشکی خود علیه مواضع گروه تکفیری و وهابی داعش در دیرالزور ، به تروریست ها هشدار داد اگر داعش  حملات  خود را در خاک ایران متوقف نکند با قدرت بیشتری  حملات موشکی را ادامه خواهیم داد.

روزنامه انگلیسی زبان «نیشن» نیز  نوشت سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد  حملات موشکی به مقر داعش واکنشی به حملات تروریستی اخیر این گروه تکفیری در تهران است.

خبرگزاری «جیو نیوز» هم  به نقل از فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد این حمله تنها بخش کوچکی از قدرت ایران علیه گروههای تروریستی در منطقه است و در صورتی که تروریست ها فعالیت های خود را متوقف نکنند ، ایران حملاتش را افزایش خواهد داد.

خبرگزاری«اکسپرس» نیز  نوشت؛ حضرت  آیت الله خامنه ای تاکید کردند  از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مقامات آمریکایی در صدد لطمه وارد کردن به انقلاب اسلامی و تغییر آن در ایران بودند اما ملت ایران با ایستادگی در مقابل انان ،  دسیسه های آمریکا را شکست دادند.

علاوه بر این روزنامه های اردو ، «اوصاف»، «بیزنس رکورد»، «نیوز» و وب سایت شبکه خبری «سماء» نیز گزارش هایی مشابهی  در این زمینه منتشر کردند.

در حملات موشکی روز یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع  گروه تکفیری و وهابی داعش  در  دیرالزور سوریه  دهها عضو این گروه تروریستی  از جمله شماری از سرکردگان ان به هلاکت رسیدند و مقادیری از تجهیزات و مهمات انها نیز منهدم شد . 

 

 

کلیدواژه