جوزا 31, 1396 12:15 Asia/Kabul
  • روز جهانی قدس ، نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای، روز جهانی قدس را نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی تا آزادسازی قدس شریف دانست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روز چهارشنبه در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه ای، اعلام کرد: با وجود توطئه های گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ هر سال شاهد رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف و برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان ضدبشری آن هستیم .

این بیانیه ، تمامی تلاش های جبهه ضد فلسطین و مقاومت را در راستای تحکیم امنیت اسرائیل محکوم به شکست دانسته و تصریح کرده است : در شرایطی که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی و آزادی ملت ها سیاست دوگانه و سکوت را در پیش گرفته اند، مردم مظلوم فلسطین همچنان متحمل ظلم، خیانت ، ترور و تجاوز به سرزمینشان هستند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزوده است : امروز رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات رنگ باخته و تنها راهبرد موفق در حل مسأله اول جهان اسلام،  تحقق راهبرد فلسطین از بحر تا نهر، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت با اراده فلسطینیان است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست‎های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

 

 

کلیدواژه