جوزا 31, 1396 17:37 Asia/Kabul
  • راهپیمایی روز جهانی قدس،  روز یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین

 یک عضو پارلمان عراق ، پیام حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی  قدس را تجدید پیمان برای آزادسازی فلسطین دانست.

«عباس البیاتی» عضو پارلمان عراق روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم افزود : راهپیمایی روز جهانی قدس هم برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین و مقابله با صهیونیست ها است و هم زمان انتقال آگاهی و هوشیاری درباره اهمیت فلسطین از نسل کنونی به نسل‌های بعدی است.

«عباس البیاتی» تاکید کرد : امام خمینی (ره)  در زمینه زنده کردن مسأله فلسطین و سرزمین های اشغالی ، نقش مهمی داشتند و با ابتکار برگزاری راهپیمایی روز قدس ، موجب برانگیختن احساسات مسلمانان در قبال فلسطین شدند .

« یاسرالصالح » اندیشمند و استاد دانشگاه های کویت نیز گفت: روز جهانی قدس در واقع چراغ راهنمای مسلمانان در بخش فعالیتهای سیاسی است و امام خمینی(ره) با زیرکی و باهوشی چنین مناسبت ارزشمندی را که همان مبارزه با استکبار جهانی است رقم زد.

الصالح تاکید کرد : تلاش و آرزوی تمام وفاداران به آرمان فلسطین آن است که سرزمین های مقدس ازحضور صهیونیست ها پاکسازی شود و سیطره و نفوذ رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن به پایان برسد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا مسلمانان سراسر جهان، انزجار خود را از سیاستهای نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

 

 

کلیدواژه