سرطان 01, 1396 08:48 Asia/Kabul
  • امنیت ملی؛ خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امنیت ملی خط قرمز نیروهای مسلح ایران است و در صیانت از آن، لحظه‌ای غفلت نمی ‌شود.

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها در سوریه که همزمان با تصویب تحریم‌های ضد ایرانی سنای آمریکا صورت پذیرفت، به جبهه دشمن تفهیم کرد، هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ملی ایران به پشتوانه اراده و حمایت مردم با واکنش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به حملات تروریستی هفتم ژوئن در تهران، یکشنبه‌ شب مقرّ فرماندهی تروریست‌های تکفیری داعش را در دیرالزور، شرق سوریه با شش فروند موشک میان‌بُرد «زمین به زمین» هدف قرار داد.

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: پیام‌ های حمله موشکی سپاه به تروریست ها در سوریه بار دیگر این حقیقت را برای جهانیان آشکار کرد که آحاد ایرانیان در این که تروریست‌ها و جنایات تروریستی از آمریکا هدایت می‌شود، متفق‌القول هستند و همواره از حیله های آمریکا غافل نخواهند شد.

سنای آمریکا، هشتم ژوئن در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران،  طرح جامع تحریم‌ها ضد ایران را با نام به اصطلاح «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017»، تصویب کرد؛ تحریم‌های موشکی  و تسلیحاتی از جمله انها است.

کلیدواژه