سرطان 01, 1396 08:54 Asia/Kabul
  • هلاکت بیش از ۱۷۰ تروریست در حمله موشکی سپاه به دیرالزور سوریه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در سوریه، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه ای با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری در دیر الزور سوریه اعلام کرد: در این حمله که شامگاه یکشنبه با شش فروند موشک میان بُرد «زمین به زمین» به سمت اهداف تعیین شده در دیرالزور سوریه انجام شد، تعداد دیگری از تروریست ها زخمی شدند و تلفات سنگینی نیز بر ادوات، تجهیزات و سامانه های آنان وارد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کلیه مراحل شناسایی و جمع آوری اطلاعات پیرامون وضعیت مقرها و موقعیت تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور، صرفا توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرایندی دقیق و مطمئن صورت پذیرفت و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه ابراز اطمینان کرد: در صیانت از اقتدار و امنیت ملی ایران و مقابله با تهدیدات دشمنان، لحظه ای درنگ نکرده و بدخواهان را به سختی مجازات خواهد کرد.

کلیدواژه