ولایتی: روز قدس، نماد اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان است
(last modified Thu, 22 Jun 2017 06:16:02 GMT )
سرطان 01, 1396 10:46 Asia/Kabul
  • ولایتی: روز قدس، نماد اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان است

«علی اکبر ولایتی» دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: روز جهانی قدس، نماد بی‌نظیر اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و جنایتکاران و به ویژه رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی است.

«علی اکبر ولایتی» روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز قدس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع منطقه و با طراحی نقشه‌های شوم برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی تلاش کرد تا با تاسیس و حمایت از گروه‌های تروریستی علیه امت اسلامی، مبارزه اسلامی- صهیونیستی را به جنگ اسلامی– اسلامی تبدیل و حاشیه امنی برای این رژیم جعلی فراهم کند، اما روز قدس نشان خواهد داد که امت اسلامی در حمایت از قبله اول مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین تا محو این غده سرطانی استقامت خواهد کرد.

«علی اکبر ولایتی» افزود: روز قدس، مظهر ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی است و ملت‌های مسلمان از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب نشینی نخواهند کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، خاطر نشان کرد: به زودی شاهد آزادی قدس شریف از اشغال رژیم اشغالگر صهیونیستی و از میان رفتن بساط ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی، افراطی و تکفیری و حامیان آنان در کشورهای اسلامی خواهیم بود.

فردا، جمعه 2 سرطان، 23 ژوئن 2017، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است. این روز به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شده است تا مسلمانان سراسر جهان، انزجار خود را از سیاست‎های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند. 

کلیدواژه