سرطان 02, 1396 11:58 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی:  آمریکا پیونددهنده سعودی با صهیونیست‌ها است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا پیوند دهنده عربستان با رژیم صهیونیستی است، گفت: قطع روابط برخی از کشورهای عربی با قطر هم توطئه آمریکا است.

«سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سخنران روز جهانی قدس در استان آذربایجان شرقی(شمال غرب ایران) در جمع خبرنگاران به وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز سرزمین های اشغالی به محیطی شکننده امنیتی تبدیل شده و تامین امنیت برای اشغالگران دیگر در اراده و کنترل رژیم صهیونیستی نیست.

سرلشکر صفوی، تصریح کرد: تاسیس گروهک های تروریستی باعث فراموشی اولویت ملت های اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج ایران هراسی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی  و برخی از کشورهای منطقه در توطئه  جدید ایران هراسی و اسلام هراسی شکست خورده اند و ملت ایران حامی همه مسلمانان اهل سنت و شیعه  و دیگر فرق اسلامی در مبارزه با گروهکهای تکفیری است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، تاکید کرد: آمریکا و هم پیمانانش هرگز نخواهند توانست رژیم صهیونیستی را از کابوس نا امنی و نابودی نجات دهند و این رژیم جعلی و جنایتکار محکوم به شکست بوده و پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان است.

امروز جمعه 2 سرطان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است.

 

کلیدواژه