سردار جعفری: سپاه پاسداران خود را مأمور به حفاظت از انقلاب اسلامی می داند
(last modified 1396-04-06T08:35:05+00:00 )
سرطان 06, 1396 13:05 Asia/Kabul
  •  سردار جعفری: سپاه پاسداران خود را مأمور به حفاظت از انقلاب اسلامی می داند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ماموریت این نهاد را حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عنوان کرد.

به گزارش روز سه شنبه سپاه نیوز؛ « سردار سرلشکر محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه شورای راهبردی سازندگی این نهاد گفت: تلاش برای قطع وابستگی معیشت مردم و اقتصاد ایران به بیگانگان، از مصادیق اصلی حفاظت و حراست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار سرلشکر جعفری، مبنای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ساخت ایران بدون اتکا به بیگانگان دانست و افزود: فازهای مختلف پارس جنوبی، پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ساخت بسیاری از سدهای عظیم ایران و صدها پروژه بزرگ دیگر با روحیه جهادی و انقلابی به ثمر نشسته است.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر فعالیت‌های سازندگی این نهاد نبود، تحریم‌های ادامه دار عرصه را بر ایران تنگ می‌کرد تصریح کرد: بیگانگان فقط به فکر منافع خود هستند و نتیجه اعتماد به آنها هم، سرافکندگی و مواجه شدن با خیانت‌های پی در پی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توان خود را علیه دشمنان و برای حفاظت از نظام، مردم و امنیت ایران اسلامی به کار می‌گیرد خاطرنشان کرد: ملت ایران بیش از هر زمان دیگری به فداکاری سربازان و اقتدار تفنگ ‌ها و موشک ‌هایش نیاز دارد.

 

کلیدواژه