ولایتی: مقاومت از تهران آغاز و از موصل، بیروت و مدیترانه می گذرد
(last modified 1396-04-11T03:21:55+00:00 )
سرطان 11, 1396 07:51 Asia/Kabul
  •  ولایتی: مقاومت از تهران آغاز و از موصل، بیروت و مدیترانه می گذرد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل با تاکید بر این که مقاومت از تهران آغاز و از موصل، بیروت و مدیترانه می گذرد تصریح کرد، مقاومت، مناطق حساس مسلمان نشین را در برخواهد گرفت.

«علی اکبر ولایتی» روز شنبه در آیین گشایش هفتمین بازار فیلم اسلامی در مشهد (شمال شرق ایران) با بیان این که مسلمانان از تهدید های بدون پشتوانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا هراس ندارند، خاطر نشان کرد همانطور که مردم عراق آمریکایی ها را بیرون کردند، مردم سوریه نیز چنین کاری با آنان خواهند کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، آینده را از آن مسلمانان و جهان اسلام دانست و تاکید کرد: آمریکایی ها هر روز در جهان منزوی تر از گذشته می شوند.

«علی اکبر ولایتی» همچنین با تاکید بر این که برگزاری بازار فیلم  اسلامی دارای ارزش بسیار زیادی است خاطر نشان کرد، اینگونه رویداد های فرهنگی می تواند زمینه ساز شکل گیری وحدت میان کشورهای اسلامی شود.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل افزود هالیوود از صهیونیست ها پول می گیرد تا برای آن ها فیلم بسازد اما فیلمسازان کشورهای اسلامی با اعتقاد و انگیزه فیلم می سازند.

در هفتمین بازار فیلم اسلامی، 137 موسسه و شبکه تلویزیونی از 20 کشور به عنوان غرفه دار، 30 شبکه تلویزیونی به عنوان خریدار و 400 نفر که عمده آنان از مدیران و دست اندرکاران شبکه ها و موسسات عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی هستند شرکت دارند.

این بازار از 11 تا 14 سرطان پذیرای میهمانان ویژه، دانشجویان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود. 

برپایی بازار فیلم اسلامی از برنامه های جانبی نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در شهر مشهد است.

 

کلیدواژه