رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی: ایران با اقتدار امنیت خود را حفظ کرده است
(last modified 1396-04-11T03:24:45+00:00 )
سرطان 11, 1396 07:54 Asia/Kabul
  •  رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی: ایران با اقتدار امنیت خود را حفظ کرده است

رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایطی که برخی کشورهای اسلامی گرفتار جنگ و ظلم هستند، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، امنیت خود را حفظ کرده و توانسته صدها توطئه علیه مسلمانان را خنثی کند.

«عبدالله قصیر» روز شنبه در آیین گشایش هفتمین بازار فیلم اسلامی در مشهد (شمال شرق ایران) با اشاره به این که آخرین توطئه تروریست ها و حامیانشان علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله تررویستی اخیر به مجلس و مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بود تصریح کرد، ایران  با حمله موشکی به پایگاه تروریست ها در سوریه پاسخ کوبنده ای به آن ها داد و اقتدار خود را بار دیگر به اثبات رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه یکشنبه، 28 جوزا با هدف تنبیه تروریست های تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع، پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست های داعش را در منطقه دیرالزور، شرق این کشور با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد.

در پی جنایت تروریستی 17 جوزا در تهران که به شهادت 18 نفر و زخمی شدن شماری از مردم مظلوم و روزه دار ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده بود ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی،  ایستادگی  جمهوری اسلامی ایران در برابر تروریست ها را موجب ناراحتی آمریکا و مزدورانش دانست و گفت: واشنگتن و متحدانش نمی توانند اقتدار ایران را در هم بشکنند.

«عبدالله قصیر» همچنین با بیان اینکه مردم فلسطین هیچگاه از ایستادگی و مقاومت ناامید نخواهند شد، خاطر نشان کرد: مقاومت مسلمانان در برابر تروریست ها و دشمنان اسلام از تهران به فلسطین و از آن جا به لبنان،  یمن و سوریه رسیده است.

در هفتمین بازار فیلم اسلامی، 137 موسسه و شبکه تلویزیونی از 20 کشور به عنوان غرفه دار، 30 شبکه تلویزیونی به عنوان خریدار و 400 نفر که عمده آنان از مدیران و دست اندرکاران شبکه ها و موسسات عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی هستند شرکت دارند.