امیر پوردستان: «حمله موشکی سپاه» به مواضع تروریست ها پاسخی مقتدرانه به دشمنان ایران بود
(last modified 1396-04-11T04:02:24+00:00 )
سرطان 11, 1396 08:32 Asia/Kabul
  •  امیر پوردستان: «حمله موشکی سپاه» به مواضع تروریست ها پاسخی مقتدرانه به دشمنان ایران بود

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه، پاسخی محکم و مقتدر به تروریست‌ها و کسانی که خیال خام تهدید و تجاوز به ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند، بود.

امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان» شنبه شب در گفتگو با تسنیم، با تاکید بر این که اقدام اخیر سپاه پاسدران تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی ایران است خاطر نشان کرد: عملیات موشکی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، پاسخی محکم و مقتدر به اظهارات خلاف واقع سران کشورهای مرتجع نیز محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران پاسخ هر تهدیدی را قاطعانه و در موقع لزوم به دشمنان خواهند داد.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی علیه ایران گفت: ارتش  همگام با سایر نیروهای مسلح ایران در بخش‌های زیادی از کشور به‌ویژه در مزرهای غربی آمادگی دارد تا هرگونه تخلف و تحرک دشمن علیه مرزهای ایران را با قدرت پاسخ دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه، 28 جوزا با هدف تنبیه تروریست های تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع، پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست های داعش را در منطقه دیرالزور، شرق این کشور با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد.

این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق و طی کردن مسیر 650 کلیومتری، به اهداف تعیین شده اصابت  کردند.

در پی جنایت تروریستی 17 جوزا در تهران که به شهادت 18 نفر و زخمی شدن شماری از مردم مظلوم و روزه دار ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده بود ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

 

کلیدواژه