سرطان 11, 1396 12:47 Asia/Kabul
  • قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران در رقابت‌های آسیا- اقیانوسیه

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با شکست تیم قزاقستان در فینال رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا- اقیانوسیه در چین، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران روز یکشنبه دومین بار در رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در چین مقابل تیم ملی قزاقستان بازی کرد و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. 

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران روز گذشته (شنبه) در چهارمین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف قزاقستان رفت و توانست این تیم را در سه ست متوالی شکست دهد.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران پیش از این در مرحله گروهی مقابل تیم‌های چین، ژاپن، سریلانکا، قزاقستان و عراق به پیروزی رسیده بود.

تیم والیبال نشسته زنان ایران نیز روز شنبه عنوان سومی رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در چین را از آن خود کرد و جواز حضور در مسابقات جهانی هلند و بازی‌های آسیایی 2018 «جاکارتا»  پایتخت اندونزی را به دست آورد.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 6 تا 11 سرطان و با حضور تیم‌های چین، ایران، قزاقستان، عراق، ژاپن و سریلانکا در دو بخش زنان و مردان برگزار شد.

 

کلیدواژه