درخشش رادیو دری در نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی
(last modified 1396-04-14T05:49:55+00:00 )
سرطان 14, 1396 10:19 Asia/Kabul
  • درخشش رادیو دری در نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه  رادیو و تلویزیون های اسلامی

مستند رادیویی " شکیلا " تولید رادیو دری برونمرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،، حائز رتبه ی بهترین مستند رادیویی و کسب لوح افتخار در جشنواره تولیدات اتحادیه ی رادیو و تلویزیونهای اسلامی شد .

به گزارش رادیو دری در این دوره از اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی که  با هفتمین دوره  بازار فیلم اسلامی مصادف بود،از برگزیدگان آثار رادیویی و تلویزیونی در مشهد مقدس تجلیل شد .

در بین بیش از 500 اثر رادیویی و تلویزیونی ارسال شده از رسانه های جهان اسلام به دبیرخانه انحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ، مستند رادیویی " شکیلا " به تهیه کنندگی آقای قاسم موحد توانست حائز رتبه ی بهترین مستند رادیویی و کسب لوح افتخار در این جشنواره فرهنگی شود .

رادیو دری برونمرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز در چندین دوره از  جشنواره های مربوط به اتحادیه بین المللی رادیو و تلویزیون های اسلامی، حائز مقامهای برتر و لوح تقدیر شده بود.

محمدرضا خیرابادی مدیر رادیو دری برونمرزی در باره این رویداد فرهنگی به سایت رادیو دری گفت، کسب جوائز فرهنگی بین المللی از سوی تهیه کنندگان این رادیو در ادوار مختلف، نشان از جایگاه و نقش مهمی است که این رادیو به عنوان صدای برونمرزی جمهوری اسلامی ایران در بین اعضای اتحاده ی رادیو و تلویزیونهای اسلامی دارد .

نهمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون های اسلامی با حضور 230 نماینده موسسه و رسانه اسلامی از بیش از 36 کشور جهان در روزهای یازدهم تا سیزدهم ماه روان در مشهد مقدس برگزار شد.