سرطان 15, 1396 07:43 Asia/Kabul
  • قدردانی فرمانده معظم کل قوا از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها

فرمانده معظم کل قوا ساعاتی پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 18 ژوئن به مراکز تجمع تروریست های داعش در دیرالزور سوریه، در دیدار جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه، از تلاش‌های این نهاد انقلابی در عرصه‌ی موشکی قدردانی کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها در سوریه را کاری عالی توصیف و از خداوند متعال قبولی این عبادت را در ماه رمضان مسالت کردند.

فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن بر روی موشک حساس است، تاکید کردند: روی موشک کار کنید، دشمن باید سیلی بخورد.

فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار، ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملیات موشکی موفقیت‌آمیز به مواضع داعش در سوریه تأکید کردند: در این عملیات که با هدایت اطلاعاتی نیروی قدس سپاه انجام شد، فقط مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و هیچ یک از مردم و غیر نظامیان آسیب ندیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 18 ژوئن، با هدف تنبیه تروریست‌های تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع، پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست‌های داعش را در دیرالزور(شرق سوریه) با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد.

در این حمله، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیدند.

کلیدواژه