سرطان 15, 1396 09:35 Asia/Kabul
  •  خرازی: «ایران هراسی» هدف رسانه های بیگانه است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران تصریح کرد، رسانه های بیگانه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، سه جریان، ایران هراسی، نفوذ فرهنگی و دامن زدن به اختلافات داخلی را دنبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما «کمال خرازی» چهارشنبه شب در آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تاسیس شبکه پرس‌تی‌وی همچنین با اشاره به تلاش های این شبکه برای پوشش سریع و صادقانه رویداد های خبری خاطر نشان کرد؛ شبکه های برون مرزی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید بر اساس مدل‌های ذهنی مخاطبانشان و میزان تاثیرگذاری‌شان نگاه رسانه‌ای خود را تبیین کنند.

آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس پرس تی وی روز چهارشنبه در تهران با حضور «عبدالعلی علی عسکری» رئیس و «پیمان جبلی» معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما  و جمعی از مقامات ایرانی از جمله «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران  برگزار شد.

شبکه "پرس تی وی" به عنوان نخستین شبکه انگلیسی زبان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با شعار «خبر از نگاه دیگر» از  سال 2007 کار خود را آغاز کرده است.

شبکه «پرس تی وی» تاکنون با ارائه اخبار صحیح،  برنامه‎های مستند و میزگردهای مختلف، موفق شده است مخاطبان زیادی را در جهان به خود جلب کند.

کلیدواژه