سرطان 16, 1396 10:32 Asia/Kabul
  • خزاعی در وین: ایران، سرزمین ثبات در منطقه است

«محمد خزاعی» معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران، سرزمین ثبات در منطقه است.

«محمد خزاعی» روز پنجشنبه در همایش سرمایه‌گذاری و توسعه پتروشیمی ایران در وین، تاکید کرد: ایران آماده گسترش همکاری با شرکت‌های خارجی در زمینه‌های مختلف از جمله، پذیرش سرمایه‌گذاری خارجی، خرید تجهیزات و ارائه پروژه‌های مشارکت دولتی و خصوصی است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به مزایای مختلف سرمایه‌گذاری در بخش‌های متنوع اقتصادی ایران از جمله پتروشیمی، خاطرنشان کرد: ایران مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مالی است.

«محمد خزاعی» از ذخایر بزرگ نفت و گاز در کنار بازار گسترده مصرف و موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فرد ایران به عنوان جذابیت سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی ایران یاد کرد و گفت: به دلیل روابط تجاری خوب ایران با کشورهای منطقه، زمینه خوبی برای ورود سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و صدور تولیدات به کشورهای دیگر منطقه وجود دارد.

نخستین همایش صنایع میان و پایین دستی پتروشیمی ایران با محوریت سرمایه گذاری و توسعه، روز پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان، سرمایه‌گذاران و صاحبان فناوری ایرانی و کشورهای اروپایی در اتاق بازرگانی اتریش در وین آغاز به کار کرد.

این همایش دو روزه با هدف بررسی راهکارهای توسعه صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی ایران از طریق جذب سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی و انتقال فناوری از طریق همکاری‌های مشترک با شرکت‌های مهم بین المللی برگزار شده است.

 

کلیدواژه