سرطان 20, 1396 17:00 Asia/Kabul
  • سرتیپ جزایری : آزادی موصل نقشه‌ های تجزیه‌ طلبانه آمریکا را برهم زد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت: آزادی موصل عراق از اشغال تروریست های داعش، طرح‌ها و نقشه ‌های تجزیه‌ طلبانه آمریکا و حامیان منطقه‌ ای آن را برهم زد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه با تبریک پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش در موصل تاکید کرد: مردم منطقه با هرگونه تجاوزگری مقابله می کنند و دشمنان را سرکوب خواهند کرد.

سرتیپ جزایری افزود: اتفاقی که در بیرون راندن نظامیان اجاره‌ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد ، در سوریه ، یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه تروریسم خشن منطقه چیزی جدای از جنگ نیابتی آمریکا نیست تاکید کرد: نابودی تروریست‌ها در موصل پیروزی مقاومت و شکست آمریکا در منطقه را نشان می دهد.

سرتیپ جزایری، پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق بر داعش و سایر گروه‌های تروریستی در موصل را سرآغاز پیروزی‌های بزرگ‌تر و حرکت در جهت حفظ تمامیت این کشور دانست.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز یکشنبه به موصل در شمال عراق رفت و رسما پیروزی بر گروه تروریستی داعش را بعد از 37 ماه اعلام کرد. عملیات آزادسازی موصل از 26 میزان 1395آغاز شده بود.

 

کلیدواژه