سرطان 26, 1396 08:39 Asia/Kabul
  •  امیر عبداللهیان: ایران در مبارزه با تروریسم ثابت قدم است

دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین الملل گفت: ابتکار عمل نمایندگان پارلمان سوریه در راه اندازی مرکز دیده بان جنایت علیه بشریت در سوریه ،  فوعه و کفریا اقدامی شایسته است.

«حسین امیر عبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین الملل روز یکشنبه در  دیدار «راغب حسین الحسین» نائب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در تهران ، مقاومت مردم فوعه و کفریا در مقابله با تروریسم تکفیری را ستود و افزود: ارتکاب جنایات تروریستی علیه مردم سوریه و سکوت برخی کشورها و محافل بین المللی باعث تشویق تروریست ها در منطقه شده است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه ثابت قدم است.

«راغب حسین الحسین» نائب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان عربی و غربی آن ، عامل بحران های موجود در منطقه و محور تروریست در منطقه و جهان هستند.

وی افزود: اقدامات علیه تضعیف محور مقاومت در هر جای جهان  بی ثمر بوده و نتیجه قطعی و نهایی آن، پیروزی محور مقاومت خواهد بود.

نائب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران همچنین حمایت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل تحصیلی کودکان  و اشتغال مردم مظلوم فوعه و کفریا را خواستار شد.

 

 

کلیدواژه