سردار حاجی زاده: هدف از فشارها علیه توان موشکی ایران ، تضعیف نظام اسلامی است
(last modified 1396-04-27T11:53:00+00:00 )
سرطان 27, 1396 16:23 Asia/Kabul
  •  سردار حاجی زاده: هدف از فشارها علیه توان موشکی ایران ، تضعیف نظام اسلامی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف را اثبات کننده غلبه بر مشکلات با تکیه بر توان داخلی عنوان و خاطر نشان کرد: هدف تمامی فشارهای دشمنان علیه توان موشکی ایران ، تضعیف نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» روز سه شنبه در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با تأکید بر اینکه دشمنان در دشمنی خود با ملت ایران کاملا مصمم و جدی هستند، تصریح کرد نظام سلطه و استکبار پروژه اضمحلال نظام از درون را دنبال می کند به گونه ای که حتی به طور علنی به راهبرد خود در «تغییر نظام جمهوری اسلامی» اذعان دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: آمریکایی ها توانمندی ها و ظرفیت های نظام اسلامی را درپروژه های مختلف مانند برجام،  مبارزه با پولشویی ، مسائل منطقه ای، تحریم ها و فشارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و به ویژه مساله موشکی هدف قرار داده و در پی تضعیف آن هستند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه نباید در قبال تحریم ها و فشارهای دشمن دست بسته بود، تاکید کرد: باید برای پیشگیری از فشارها و تحریم های آمریکا، «اقدامات پرهزینه متقابل» برای دشمن در نظر گرفت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین با اشاره به توانمندی ها و دستاوردهای نیروی هوا فضای سپاه در عرصه های مختلف، اظهار کرد: خودکفایی در تولید موشک های پیشرفته زمین به زمین، هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد)، بمب های هوشمند، سامانه های راداری و پدافندی، جنگ الکترونیک و سایر موضوعات به درستی اثبات می کند با تکیه بر توانمندی داخلی می توان بر همه مشکلات غلبه کرد.

 

کلیدواژه