سردار حاجی زاده: آمریکا در تقابل با ایران محکوم به شکست است
(last modified Wed, 19 Jul 2017 03:32:49 GMT )
سرطان 28, 1396 08:02 Asia/Kabul
  •  سردار حاجی زاده: آمریکا در تقابل با ایران محکوم به شکست است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد، تقابل آمریکا و نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» روز سه شنبه در تهران با اشاره به این که آمریکا پس از موضوع هسته ای بر قدرت موشکی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمرکز کرده است تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به اقدامات و خواست آمریکا به افزایش توان خود ادامه خواهد داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مقر تروریست های داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و گفت: این حمله پاسخی مقتدرانه به تروریست های داعش و حامیان آن ها بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه، 18 ژوئن با هدف تنبیه تروریست های تکفیری در سوریه، مقر فرماندهی و مراکز تجمع، پشتیبانی و ساخت خودروهای انفجاری تروریست های داعش را در منطقه دیرالزور، شرق این کشور با شش فروند موشک میان بُرد زمین به زمین هدف قرار داد.

این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق و طی کردن مسیر 650 کلیومتری، به اهداف تعیین شده اصابت  کردند.

در پی جنایت تروریستی هفتم ژوئن در تهران که به شهادت 18 نفر و زخمی شدن شماری از مردم مظلوم و روزه دار ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده بود ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

سردار حاجی زاده همچنین با اشاره به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در بحث موشک های نقطه زن، پهپاد، رادار، بمب هوشمند و هزاران سلاح و تسلیحات دیگر خاطر نشان کرد، همه کارها در جمهوری اسلامی شدنی است.

 

کلیدواژه