سرطان 28, 1396 15:06 Asia/Kabul
  •  ایران، در صدر مبارزه با تروریسم در جهان

معاون امور بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران در صدر مبارزه با تروریسم در بین کشورهای جهان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، «آیت الله محسن قمی» معاون امور بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مشهد (شمال شرق ایران) افزود: اگر فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران نبود، گروه تروریستی داعش، عراق و سوریه و بسیاری از کشورهای منطقه و اروپایی را فراگرفته بود.

آیت الله محسن قمی، با بیان اینکه امروز حالت دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از حالت تهاجمی به تدافعی درآمده است، اظهار کرد: امروز هم پیمانان جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان به صورت فعال از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

آیت الله محسن قمی به شکل گیری نظام سلطه و مقاومت در سطح بین المللی اشاره کرد و گفت‌: غربی‌ها به ویژه آمریکا تلاش کردند که اهداف خود را با روش‌های مختلف در خاورمیانه دنبال کنند اما در همه آنها شکست خوردند.

معاون امور بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: تشکیل ارتش مقاومت در عرصه بین المللی و شکست رژیم صهیونیستی در سوریه از جمله ضربات بزرگی بود که توسط محور مقاومت به این رژیم وارد شده است.

 

کلیدواژه