اسد 03, 1396 11:51 Asia/Kabul
  • خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در ایران

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در ایران خبرداد.

به گزارش روز سه شنبه ایسنا، «سید محمود علوی» در «اردبیل» (شمال غرب ایران) گفت: تمامی عاملان این عملیات های تروریستی ناموفق دستگیر و یا به هلاکت رسیده اند.

وزیر اطلاعات ایران با تاکید بر اینکه هیچگونه ناامنی در هیچ نقطه ای از ایران وجود ندارد، خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) چشم بینا و گوش شنوای ملت ایران هستند.

«سید محمود علوی» تصریح کرد، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به هیچ قدرتی اجازه نفوذ در ایران و ایجاد خرابکاری نمی دهد.

وزیر اطلاعات ایران همچنین به حملات ترویستی اخیر تهران اشاره کرد و گفت: در عرض 2 روز تمامی عوامل مستقیم و غیر مستقیم تروریست ها دستگیر و ریشه های این اقدام بزدلانه شناسایی شد.

«سید محمود علوی» با اشاره به بهت و درماندگی کشورهای جهان از اقدامات سریع و تاکتیکی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران گفت: وزارت اطلاعات در کنار نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر تامین آرامش، امنیت ایران را به نحو احسن حفظ می کنند.

حملات صبح چهارشنبه،  هفتم ژوئن، عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، 18 شهید و ده ها زخمی بر جا گذاشت.

گروه تروریستی داعش در سال‎های اخیر با حمایت‎های مالی و نظامی آمریکا و متحدان غربی و عربی از جمله عربستان، جنایات فراوانی را در کشورهای منطقه به ویژه عراق و سوریه مرتکب شده است.

 

کلیدواژه