قدردانی مقام های ارشد سوریه از نقش ایران در مبارزه با تررویسم
(last modified 1396-05-12T04:18:18+00:00 )
اسد 12, 1396 08:48 Asia/Kabul
  • قدردانی مقام های ارشد سوریه از نقش ایران در مبارزه با تررویسم

شماری از مقام های ارشد سوریه از نقش جمهوری اسلامی ایران در کمک به مقاومت مردم و دولت سوریه در برابر تروریسم قدردانی کردند .

به گزارش رادیو دری «نجدت اسماعیل انزور» که به طور موقت ریاست مجلس سوریه را برعهده گرفته است، شامگاه چهارشنبه در دیدار با «حسین امیر عبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل در دمشق گفت: ایران در استقامت مردم سوریه و برقراری امنیت و ثبات در این کشور نقش مهمی داشت و مردم سوریه اقدام های ایران را فراموش نخواهند کرد.

«ناجی عبید» رئیس دفتر مطبوعاتی مجلس سوریه نیز ضمن قدردانی از مواضع حمایتی ایران از دولت دمشق اظهار کرد: سفر امیرعبداللهیان به سوریه در ادامه هماهنگی مواضع تهران و دمشق صورت می گیرد تا علاوه بر حل سیاسی بحران سوریه و تاکید بر استقلال، حاکمیت و وحدت ملی این کشور، دشمنان سوریه هم از رسیدن به اهدافشان بازبمانند.

امیر عبداللهیان پس از این دیدارها با حضور در جمع خبرنگاران تاکید کرد: به برکت پایداری مردم، دولت و ارتش سوریه، تروریسم به پایان راه رسیده است و جمهوری اسلامی ایران تا پایان راه با قدرت در کنار سوریه خواهد ایستاد.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل عصر روز چهارشنبه از پایانه مرز زمینی «جدیده – مصنع» از لبنان وارد سوریه شد.

 

کلیدواژه