اسد 22, 1396 09:57 Asia/Kabul
  •  لاریجانی: هدف تروریست‌ها بدنامی مسلمانان است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: جنایات گروه تروریستی داعش نشان می‌دهد که تروریست‌ها چقدر از فرهنگ اسلامی فاصله دارند و هدفی جز تفرقه و بدنامی مسلمانان ندارد.

«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در نشست علنی روز یکشنبه مجلس با گرامیداشت یاد شهید «محسن حججی» از مدافعان حرم افزود: شهادت حججی در میدان مجاهدت درس فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری به جهان امروز ارائه کرد و مبارزه امروز با تروریست‌ها نمونه مصاف حسینیان و یزیدیان است.

«شهید محسن حججی» از مدافعان حرم هفته گذشته پس از اسارت به دست عناصر گروه تروریستی داعش، به شهادت رسید.

لاریجانی جنایت اخیر تروریست‌ها در افغانستان را نیز نمونه‌‌ای از پیامدهای تفکر تکفیری دانست و تصریح کرد: آیا کشورهای عربی دست آمریکا و صهیونیست‌ها را در این ظلم و جنایت علیه امت اسلامی نمی‌بینند؟

لاریجانی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از شکست در جنگ‌ 33 روزه با  مقاومت و حزب‌الله لبنان با هدف اختلاف‌افکنی در بین امت اسلامی، درگیری‌های تروریستی را دامن زدند و برخی کشورهای منطقه هم آتش‌افروزی داخلی را بین امت اسلامی به وجود آوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: همان طور که در جنگ 33 روزه، حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را شکست داد، حججی‌های غیرتمند و قهرمان نیز آخرین بقایای تروریست‌ها را تحویل آمریکا و صهیونیست‌ها و دست‌نشانده‌های منطقه‌ای آنان می‌دهند.

 

کلیدواژه