سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت جهان است
(last modified 1396-05-22T07:43:35+00:00 )
اسد 22, 1396 12:13 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت جهان است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: طرفداری از انقلاب اسلامی یک افتخار برای آزادگان جهان بوده و انقلاب اسلامی ایران نیز مایه عزت جهان است.

«سردار سرلشکر محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید «محسن حججی»، مدافع حرم در نجف‌آباد اصفهان (مرکز ایران) افزود: جهان به چگونگی صلابت ایران با وجود همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها متحیر است، چراکه فرهنگ ایثار و شهادت هرگونه تهدیدی را خنثی می‌کند و به خود دشمنان باز می‌گرداند.

سرلشکر جعفری، هدف ایجاد گروه‌های تکفیری را مقابله با انقلاب اسلامی دانست و افزود: هوشیاری علمای عراق و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، نقش داعش را در عراق کمرنگ کرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه در آینده نزدیک شهری در عراق تحت اشغال داعش نخواهد بود، تصریح کرد: آمادگی‌هایی که امروز در بین مردم منطقه برای حمایت از سوریه و عراق به وجود آمده، سبب انسجام درونی بی‌نظیری شده است.  

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گروه تروریستی تکفیری داعش را نیروهای خط مقدم رژیم صهیونیستی برشمرد و تاکید کرد: مبارزه ایران با گروه‌های تکفیری و تروریستی نبردی است که در چند سال گذشته در منطقه میان جبهه انقلاب اسلامی و جبهه باطل شکل گرفته و زمینه‌سازی برای آزادی «قدس» یعنی همان وعده امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

 

کلیدواژه