محکومیت سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در مراسم برائت از مشرکین
(last modified 1396-06-09T09:55:38+00:00 )
سنبله 09, 1396 14:25 Asia/Kabul
  • محکومیت سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در مراسم برائت از مشرکین

زائران ایرانی در قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات، سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مراسم برائت از مشرکین روز پنجشنبه در محل بعثه مقام معظم رهبری و با حضور گسترده حج‌گزاران ایرانی در عرفات برگزار و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج در این مراسم قرائت و قطعنامه‌ای 10 ماده‌ای در پایان صادر شد.  

در این قطعنامه آمده است: حجاج بیت الله الحرام، نسبت به رویکرد نظام سلطه جهانی که در صدد کاهش تاثیر معنوی و استحاله محتوی و مفهوم حج هستند، اعلام خطر کرده و با بصیرت کامل بر ضرورت ایستادگی مقابل دسیسه‌های دشمن تأکید می‌‌کنند.

در این قطعنامه آمده است: زائران خانه خدا، از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر ایجاد تفرقه میان مسلمانان اعلام برائت و بر اهمیت وحدت جهان اسلام بر محور قرآن کریم تأکید می‌کنند.  

بر اساس این قطعنامه، حجاج شرکت کننده در مراسم برائت از مشرکین، آزادی قدس شریف قبله گاه نخستین مسلمانان از چنگال رژیم کودک‌کش صهیونیستی را آرمان و اولویت بی بدیل امت اسلامی دانسته و ضمن حمایت از ملت فلسطین، هرگونه تلاش کشورها را برای عادی سازی مناسبات با این رژیم غاصب و هر اقدامی که باعث ایجاد خلل در صفوف در هم تنیده مسلمانان و جبهه مقاومت اسلامی گردد، محکوم کردند.

حجاج بیت الله الحرام همچنین فتنه تروریست‌های تکفیری به ویژه داعش را توطئه‌ای از سوی نظام سلطه برای تضعیف محور مقاومت و از بین بردن ظرفیت‌های جهان اسلام دانستند و بر ضرورت تلاش و هوشیاری برای مقابله با این فتنه بزرگ تأکید کردند.

همچنین حجاج ایرانی در قطعنامه پایانی برائت از مشرکین  پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و لبنان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند و نفرت و انزجار خود را از اقدامات گروه‌های تکفیری به ویژه داعش اعلام کردند.

 

کلیدواژه