سنبله 11, 1396 12:56 Asia/Kabul
  • دریادار سیاری : ایران تحرکات دشمن را رصد می‌کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز نیروی دریایی ارتش ایران بر منطقه تسلّط کامل دارد و همه تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ «امیر دریادار حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در مراسم استقبال از ناو گروه چهل و هفتم این نیرو، گفت: پیام ایران به کشورهای دوست ، دفاع از منافع مشترک است و دشمنان هم بدانند ایران در دفاع از منافع و منابع خود مصمّم است و هراسی از تهدیدهای آنها ندارد.

امیر دریادار ‏سیاری ‏با بیان اینکه نزدیک به 9 سال است که ناو گروه های ارتش ایران بصورت متمادی در آبهای دور دست حضور دارند افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران با حضور مستمر در دریاها ثابت کرده است که یک نیروی دریایی ساحلی نیست و ایران کشوری قدرتمند است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران خاطر نشان کرد: امروز در تمام مجامع بین‌المللی دریایی و همایش هایی که برگزار می‌شود، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک نیروی قدرتمند و اثرگذار در معادلات منطقه ارزیابی می‌کنند.

چهل و هفتمین ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 76 روز دریانوردی در آب‌های آزاد، امروز(شنبه) در بندرعباس(جنوب ایران) پهلو گرفت.

کلیدواژه