محسن رضایی : آمریکا درصدد ناامن نگه داشتن عراق و سوریه است
(last modified 1396-06-13T03:58:25+00:00 )
سنبله 13, 1396 08:28 Asia/Kabul
  •  محسن رضایی : آمریکا درصدد ناامن نگه داشتن  عراق و سوریه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جموری اسلامی ایران گفت ، آمریکا با حمایت از گروههای تروریستی بویژه داعش در منطقه درصدد ناامن نگه داشتن عراق و سوریه است .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، "محسن رضایی " دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران یک شنبه شب در کنفراس خبری در بغداد در خصوص سیاست آمریکا در منطقه تاکید کرد،آمریکایی ها نمی خواهند امنیت کامل در عراق و سوریه برقرار شود و با هر عملی که منجر به امنیت پایدار در این دو کشور شود، مخالفت می کنند.

رضایی با تاکید براینکه  آمریکایی ها نمی خواهند  داعش در منطقه برای همیشه نابود شود افزود ، سیاست های آمریکا در منطقه از جمله عراق شکست خورده است  .

رضایی همچنین ضمن مخالفت ایران با همه پرسی برای جدایی منطقه کردستان عراق تاکید کرد،سیاست جمهوری اسلامی ایران حفظ و یکپارچگی تمامیت اراضی کشورها، عدم تغییر در مرزهای بین المللی است. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامی  ایران گفت ،جمهوری اسلامی ایران همان طور که در عرصه جنگ با تروریسم در کنار عراق است در مرحله بازسازی و سازندگی نیز این کشور را تنها نمی گذارد.

 محسن رضایی  از شکست سیاست های صهیونیست ها و آمریکایی ها در ایجاد دشمنی بین اعراب با جمهوری اسلامی ایران و همچنین به راه انداختن جنگ شیعه و سنی هشدار داد وگفت ، تهران تمامی این توطئه ها را خنثی کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامی ایران همچنین خاطر نشان  کرد ، دشمن اول جهان اسلام، رژیم صهیونیستی است . 

رضایی ضمن تاکید بر نابودی رژیم صهیونیستی گفت ، آزادسازی فلسطین از اشغال این رژیم ضروری است .

 

کلیدواژه