امیر حاتمی : دشمن بدنبال تضعیف قدرت ایران است
(last modified 1396-06-14T12:42:49+00:00 )
سنبله 14, 1396 17:12 Asia/Kabul
  • امیر حاتمی : دشمن بدنبال تضعیف قدرت ایران است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت : تهدید و تحریم توان موشکی، هدفی کاملا سیاسی برای تضعیف قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است .

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز سه شنبه در همایش حقوق دفاعی در تهران اظهار کرد: تحریم و تهدید مسایل موشکی ایران، تنها هدف استکبار علیه جمهوری اسلامی نیست بلکه آنان از طریق تروریست ها به دنبال بی ثبات کردن همسایگان ایران هستند.

سرتیپ حاتمی‏ افزود: اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در سایر حوزه ‌ها نیز دنبال می شود که با ناکامی آنها مواجه شده‌ است.‏

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران ‏همچنین با تاکید بر اینکه تمامی کارهای جمهوری اسلامی در چارچوب حقوق بین الملل است تصریح کرد: جهان استکبار با تعابیری ساختگی به دنبال تضعیف قدرت بازدارندگی ایران است.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه کارشناسان مسایل حقوقی ایران باید با حساسیت بیشتری دنبال راهکارهای مناسب در چارچوب قوانین بین الملل برای مقابله با توطئه های دشمنان باشند اظهار کرد: در حوزه معاهدات بین‌المللی، بحث حقوق استفاده از تسلیحات نوظهور مطرح است که در این زمینه باید بتوان حقوق خود را حفظ کرد.

آسیب شناسی و تبیین مسائل و چالش های حقوقی و قضایی نیروهای مسلح ایران و بررسی روند پیشرفت های حقوقی و تقنینی در امور دفاعی مرتبط با عرصه های داخلی و خارجی از برنامه های همایش یکروزه حقوق دفاعی است.